mp3pop.ir

دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آلبوم , آهنگ , دانلود موزیک ویدئو

mp3pop.ir

دانلود آهنگ , دانلود آهنگ ایرانی , دانلود آلبوم , آهنگ , دانلود موزیک ویدئو

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۱
  • ۰

موسیقی جدید مسعود صادقلو به اسم امشب یجوریه دلم

Download New Music Masoud Sadeghloo – Deli + Lyrics Music And Excellent Quality

Masoud Sadeghloo Deli - دانلود آهنگ امشب یجوریه دلم غمگینم و آزرده دل مسعود صادقلو

صدای مسعود صادقلو رو دوست داری یه قلب ? بزار

 

? ? ? متن کامل شعر این موسیقی ? ? ?

امشب یجوریه دلم غمگینم و آزرده دل

امشب نگاهم به خداست حرف دارم حرف دل

حرف دلم گفتنی نیست نشسته این بغض تو گلوم

نشسته این بغض تو گلوم امان از دست دلم

 

 

دانلود آهنگ مسعود صادقلو امشب یجوریه دلم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی